tirsdag 20. oktober 2009

På 'hytta'. Første høyfjellsturen

I helgen har vi vært i Myrkdalen der mor og far har en leilighet i fjellandsbyen. Den ligger ca en halv times kjøring fra Voss. Dette er en av vestlandets mest snøsikre områder og om man kjører litt lenger kommer man til Vik i Sogn. For en gangs skyld var værgudene på vår side og vi hadde noen flotte dager i fjellet.



Her er jeg klar for tur til stølen. Vi har kjørt grusvei til grinden så det ikke skal bli så langt for meg å gå. Nydelig dag og nydelig natur !




Masse spennende saker og ting i skogen gitt....og mange nye lukter



På slutten ble det litt bratt og da var det greit at far tok meg på armen et stykke.


Nå er vi nesten fremme og landskapet flater ut, så da går jeg siste biten selv.

Her er stølen endelig. Her hvilte vi oss i solen og slo av en prat med turgåere som gikk forbi.


Her er rester av en gammel støl...den bare måtte jeg undersøke nærmere !


titt tei !

spennende å se ut vinduet når vinduet mangler :)

Sjekk utsikten da !

litt sliten på vei ned så far bærer i de bratteste partiene.

Og middagsluren var ekstra god i dag !





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar